akceptujeme bezhotovostní platby
řemeslníci každodenní potřeby
jsme tu pro vás non-stop
logo FRYDL Servis
non-stop
770 61 61 61

Vyřízení reklamace

Je nám velice líto, že máte problémy s naší dodávkou služeb nebo spotřebičem. Bohužel i při veškerém úsilí, které do našeho řemesla vkládáme, se čas od času nevyhneme nějaké závadě. Jsme si toho vědomi a proto bychom vám chtěli celou situaci pomoci vyřešit co nejefektivněji.

Využijte proto, prosím, zde uvedeného reklamačního formuláře, který pomůže zkrátit čas vyřízení vaší reklamace. V neposlední řadě také předejde případnému nedorozumění či prodlevě při předávání informace mezi jednotlivými odděleními naší firmy. Děkujeme vám a omlouváme se za způsobené potíže.

Odesláním reklamačního formuláře souhlasíte s uložením a archivací údajů pro interní potřeby firmy Frydl servis, s.r.o. za účelem vyřízení reklamace (obchodního případu).

Reklamační formulář
  • Povinná pole jsou označena červeně. Prosíme vyplňte je.